من از روز 23 مرداد روی شناور اوشنیک هستم که حدودا 5 روز میشه و نتونستم عید پیش بچه هام باشم. حدود یک ماه دیگه عروسی تنها دایی بچه ها هستش و امیدوارم اون روز اونجا باشم.
gholamifamily...ما را در سایت gholamifamily دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42
ما را در سایت gholamifamily دنبال میکنید
برچسب: بابل,بابلو اسكوبار,بابلسر,بابليون,بابل چت,بابل العراق,بابلو نيرودا,بابلو بيكاسو,بابل ایران,بابلیس, نویسنده: بازدید: 9